Veelgestelde vragen!
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 zijn geplaatst worden dezelfde dag nog met PostNL meegegeven. Zodra de bestelling door ons is verwerkt ontvang je hiervan een verzendbevestiging met de track en trace code. PostNL streeft ernaar om de bestelling de volgende dag te bezorgen.
Welke bezorgdienst gebruiken jullie?
Wij versturen al onze zendingen met PostNL. U kunt zelf kiezen om deze naar uw huisadres te sturen of naar een servicepunt van PostNL.
Krijg ik een Track&Trace code?
Ja, iedere bestelling ontvangt een mail met Track&Trace code.
Welk bezorgopties bieden jullie aan?
U kunt kiezen uit de volgende opties:
- Afleveren op huisadres
- Afleveren op een servicepunt
Beiden opties zijn gratis en worden verzonden met PostNL.
Versturen jullie ook naar het buitenland?
Wij kunnen ook buiten Nederland en België versturen. Hier zijn echt wel kosten aan verbonden, hiervoor kunt een mailtje sturen naar info@brilletjes.nl
Kan ik mijn bestelling ook bij een PostNL servicepunt ophalen?
Wij kunnen uw bestelling ook naar een PostNL servicepunt versturen!
Kan ik een bril terugsturen?
Uiteraard kunt u een bril retourneren als deze niet naar wens is. Het makkelijkste is om gebruik te maken van ons retourportaal
U heeft 14 dagen om een retour aan te melden en vervolgens 14 dagen om deze aan ons terug te sturen. Na ontvangst zullen wij zorgen dat u het bedrag zo snel mogelijk terugstorten.
Uiteraard kunnen afgeprijsde artikelen ook geretourneerd worden!
Zijn de zonnebrillen die jullie verkopen origineel ?
Wij verkopen uitsluitend 100% originele merkzonnebrillen.
Doordat wij groots inkopen, kunnen we onze collectie met zeer scherpe kortingen aanbieden.
Daarnaast werken we volledig online, waardoor we geen dure winkelpanden hoeven te onderhouden, en die besparing geven we direct door aan jou.
Wordt er altijd een brillenkoker bij mijn bestelling geleverd?
Al onze brillen worden geleverd met de originele koker en toebehoren. De toebehoren verschillen per merk en zullen vaak bestaan uit bijvorbeeld een poetsdoekje, een extra zakje of een omdoos. Mocht u precies willen weten welke toebehoren bij een bepaalde bril horen, neem dan gerust contact met ons op.
Op welke manieren kan ik betalen?
Wij accepteren betalingen via o.a IDEAL, Visa, Paypal, Amex en Mastercard. Tevens kunt u achteraf of in 3 delen betalen met Klarna!
Kan ik achteraf betalen ?
Ja u kunt bij ons achteraf betalen met Klarna! Let wel op: Om misbruik te voorkomen is achteraf betalen is gemaximaliseerd tot €300.
Leveren jullie ook brillen op sterkte?
Momenteel leveren wij nog geen brillen op sterkte. Onze brillen zijn uiteraard wel geschikt om glazen op sterkte in te laten plaatsen.
Ik kan een specifiek model niet vinden?
Bent u opzoek naar een specifiek model en kunt u deze niet op onze website vinden? Neem dan even contact met ons op via info@brilletjes.nl. Wellicht kunnen we deze voor u bestellen.
Leveren jullie ook aan bedrijven?
Ja, wij leveren ook aan bedrijven en opticiens. Mocht u interesse hebben in de mogelijkheden? Stuur een mailtje naar info@brilletjes.nl.
Werken jullie samen met influencers?
Ja, wij werken graag samen met influencers! Stuur een mailtje naar info@brilletjes.nl met daarin al jouw kanalen. Dan gaan wij kijken wat er mogelijk is!
Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 zijn geplaatst worden dezelfde dag nog met PostNL meegegeven. Zodra de bestelling door ons is verwerkt ontvang je hiervan een verzendbevestiging met de track en trace code. PostNL streeft ernaar om de bestelling de volgende dag te bezorgen.
Welke bezorgdienst gebruiken jullie?
Wij versturen al onze zendingen met PostNL. U kunt zelf kiezen om deze naar uw huisadres te sturen of naar een servicepunt van PostNL.
Krijg ik een Track&Trace code?
Ja, iedere bestelling ontvangt een mail met Track&Trace code.
Welk bezorgopties bieden jullie aan?
U kunt kiezen uit de volgende opties:
- Afleveren op huisadres
- Afleveren op een servicepunt
Beiden opties zijn gratis en worden verzonden met PostNL.
Versturen jullie ook naar het buitenland?
Wij kunnen ook buiten Nederland en België versturen. Hier zijn echt wel kosten aan verbonden, hiervoor kunt een mailtje sturen naar info@brilletjes.nl
Kan ik mijn bestelling ook bij een PostNL servicepunt ophalen?
Wij kunnen uw bestelling ook naar een PostNL servicepunt versturen!
Kan ik een bril terugsturen?
Uiteraard kunt u een bril retourneren als deze niet naar wens is. Het makkelijkste is om gebruik te maken van ons retourportaal
U heeft 14 dagen om een retour aan te melden en vervolgens 14 dagen om deze aan ons terug te sturen. Na ontvangst zullen wij zorgen dat u het bedrag zo snel mogelijk terugstorten.
Uiteraard kunnen afgeprijsde artikelen ook geretourneerd worden!
Zijn de zonnebrillen die jullie verkopen origineel ?
Wij verkopen uitsluitend 100% originele merkzonnebrillen.
Doordat wij groots inkopen, kunnen we onze collectie met zeer scherpe kortingen aanbieden.
Daarnaast werken we volledig online, waardoor we geen dure winkelpanden hoeven te onderhouden, en die besparing geven we direct door aan jou.
Wordt er altijd een brillenkoker bij mijn bestelling geleverd?
Al onze brillen worden geleverd met de originele koker en toebehoren. De toebehoren verschillen per merk en zullen vaak bestaan uit bijvorbeeld een poetsdoekje, een extra zakje of een omdoos. Mocht u precies willen weten welke toebehoren bij een bepaalde bril horen, neem dan gerust contact met ons op.
Op welke manieren kan ik betalen?
Wij accepteren betalingen via o.a IDEAL, Visa, Paypal, Amex en Mastercard. Tevens kunt u achteraf of in 3 delen betalen met Klarna!
Kan ik achteraf betalen ?
Ja u kunt bij ons achteraf betalen met Klarna! Let wel op: Om misbruik te voorkomen is achteraf betalen is gemaximaliseerd tot €300.
Leveren jullie ook brillen op sterkte?
Momenteel leveren wij nog geen brillen op sterkte. Onze brillen zijn uiteraard wel geschikt om glazen op sterkte in te laten plaatsen.
Ik kan een specifiek model niet vinden?
Bent u opzoek naar een specifiek model en kunt u deze niet op onze website vinden? Neem dan even contact met ons op via info@brilletjes.nl. Wellicht kunnen we deze voor u bestellen.
Leveren jullie ook aan bedrijven?
Ja, wij leveren ook aan bedrijven en opticiens. Mocht u interesse hebben in de mogelijkheden? Stuur een mailtje naar info@brilletjes.nl.
Werken jullie samen met influencers?
Ja, wij werken graag samen met influencers! Stuur een mailtje naar info@brilletjes.nl met daarin al jouw kanalen. Dan gaan wij kijken wat er mogelijk is!
Neem contact met ons op!
Wij zijn op werkdagen tussen 9.00-17.00 bereikbaar via:
E-mail: info@brilletjes.nl
Whatsapp: 085 401 6007
Vragen over uw order? Zorg dat u het ordernummer bij de hand heeft, dan kunnen wij u sneller helpen!
